Календарно-тематичне планування та конспекти уроків курсу “Сходинки до інформатики” в другому класу. Нова програма.
Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 70
Формат файлу: .doc
Розмір файлу: 0.8 mb
№ | Тема | Ст. підручника |
1 | Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки у комп’ютерному класі | 4-5 |
2 | Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Програма «Стрільці по яблуках» | 6-7 |
3 | Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності | 8-9 |
4 | Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків комп’ютера (клавіатура, миша, монітор, системний блок, принтер). Програма «Лісова галявина» | 10-11 |
5 | Істинні та хибні висловлювання. Приклади логічних умов у повсякденному житті. Програма «Мильні бульки» | 12-13 |
6 | Розвиток логічного мислення і просторової уяви. Програма «Розібрані малюнки» | 14-15 |
7 | Удосконалення обчислювальних навичок та розвиток логічного мислення. Комп’ютерна підтримка математики. Програма «Космодром» | 16-17 |
8 | Короткі відомості про старовинні обчислювальні приклади. Програма «Космодром». | 18-19 |
9 | Знайомство з обчислювальними приладами і прототипами ЕОМ. Програма «Слово в лабіринті» | 20-21 |
10 | З історії створення ЕОМ. Програма «Кубики із складами» | 22-23 |
11 | Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма «Розгорни серветку» | 24-25 |
12 | Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцем. | 26-27 |
13 | Що таке інформація? Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцем і гумкою. | 28-29 |
14 | Інформаційні процеси. Що можна робити з інформацією? Робота у графічному редакторі Paint. Робота пензликом | 30-31 |
15 | Підсумковий урок за І семестр | |
16 | Як людина сприймає інформацію. Робота у графічному редакторі Paint. Робота за допомогою лівої і правої кнопки миші. | 32-33 |
17 | Знайомство із шаховими фігурами. Робота у графічному редакторі Paint. Малюнок будинку за допомогою геометричних фігур | 34-35 |
18 | Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші. | 36-37 |
19 | Інформаційні процеси. Робота у графічному редакторі Paint. Малюнок «Снігове містечко» або «Снігова галявина» | 38-39 |
20 | Принтер. Друкування за допомогою принтера. | 40-41 |
21 | Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш. Програма «Кіт-риболов» | 42-43 |
22 | Ознайомлення з клавішами «Пропуск», «Shift», «Caps lock». Програма «Кіт-риболов» | 44-45 |
23 | Ознайомлення з клавішами «Enter» та «Esc». Програма «Кіт-риболов» | 46-47 |
24 | Ознайомлення з клавішами-стрілочками, клавішами «Backspace», «Delete». Програма «Кіт-риболов» | 48-49 |
25 | Створення вітальної листівки з використанням графічного редактора Paint і тексту | 50-51 |
Схожі записи:
- Математика. 2 клас. (до підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко). Мій конспект 1 частина
- Я досліджую світ. 2 клас (до підручника Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич). Мій конспект 2 частина
- Осінні канікули цього року будуть двічі
- Рідна мова. Збірник диктантів 1-4 класи
- English. Тварини, іграшки 5+