Інформатика 3 клас. Конспекти уроків (за підручником Г.В. Ломаковської, С.Я. Колеснікова , Ф.М. Ривкінд, Й. Я. Ривкінд)

Скачати файл
(немає оцінок)
Завантаження...

Даний методичний порадник-практикум скомпонований з конспектів уроків для 3 класу за програмою “Сходинки до інформатики”, які поєднують завдання із підручника для 3 класу (автори: Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Ф.М., Ривкінд Й. Я.), робочого зошита (автори Андрусич О.О., Гордієнко С.І.) та змінені або доповнені завдання автора.

Рік видання: 2015
Кількість сторінок: 141
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 4 mb

Даний порадник-практикум ілюстрований малюнками та включає в себе завдання різного характеру (на розвиток мислення, мап’яті, уваги, кмітливості, творчих здібностей). У кожному конспекті описано правила роботи із прикладним програмним забезпеченням: програма “Сходинки до інформатики”, “Paint”, “Microsoft Word”.

Даний порадник-практикум призначений для використання вчителями інформатики 3 класів та є додатковим посібником до уроків.

Зміст
Урок 1 У знайомому класі…………………………………..………………5
Урок 2 Як підготувати комп’ютер до роботи……………………………9
Урок 3 Операційна система……………………………………………….13
Урок 4 Операційна система Windows. Вікна……………………………17
Урок 5 У світі інформації………………………………………………….22
Урок 6 Від сприйняття до використання……………………………….27
Урок 7 Збереження інформації……………………………………………32
Урок 8 Способи упорядкування інформації…………………………….36
Урок 9 Пам’ять комп’ютера………………………………………………39
Урок 10 Передавання інформації…………………………………………43
Урок 11 Способи передавання інформації………………………………49
Урок 12 Кодування інформації……………………………………54
Урок 13 Коди бувають різні………………………………………..57
Урок 14 Обробка інформації……………………………………….61
Урок 15 Процесор……………………………………………………65
Урок 16 Текстовий редактор………………………………………70
Урок 17 Будова тексту………………………………………………74
Урок 18 Типи текстів……………………………………………….78
Урок 19 Стилі текстів………………………………………………82
Урок 20 Розташування текстів……………………………………86
Урок 21 Графічний редактор………………………………………91
Урок 22 Об’ємні геометричні фігури……………………………..97
Урок 23 Команди……………………………………………………103
Урок 24 Виконавці…………………………………………………107
Урок 25 Команди виконавцю…………………………………….111
Урок 26 Алгоритм………………………………………………….115
Урок 27 Кроки алгоритму………………………………..119
Урок 28 Урок-гра………………………………………….123
Урок 29 Текст-інструкція…………………………………127
Урок 30 Знайомі алгоритми………………………………131
Урок 31 Ханойська вежа………………………………….135
Урок 32 Вікторина…………………………………………139

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *